Sunday 5 September 2021

Icimden Geldi de Soyluyorum

Icimden Geldi de Soyluyorum

 "ya ama seni sevmeyen o kadar çok ki" diye bir mesaj aldım gecenin bir vakti. aynen buraya da yazayım o halde; sevenlerin başımın üstünde yeri var, sevmeyenlerin de kendi takdiridir. bir insana sempati duyup, onu nedensizce sevebilirsiniz, ama sevmemeniz için yakından tanımanız gerekir. açıkçası insanlar neye istinaden böyle duygulara kapılmışlar bilmiyorum, ama bunu gurur meselesi falan da yapmıyorum, ki zaten öyle olsa gelip de buraya yazmazdım. sanırım insan bir yerden sonra anlam veremediği şeylere daha az kırılmaya ve daha az takılmaya başlıyor, ve kafamda "beni niçin sevmiyor olabilirler ki" sorusundan çok "insanlar niçin kendilerine sevmeyecekleri birisini icat edip duruyorlar" sorusu dolanıyor.

 çünkü gerçekten de insanların çoğunun -buradan bağımsız konuşuyorum- sevmemek üzerine daha çok efor sarfettiği kesin. sözün kısası, özel hayatımda beni yakından tanıyan kısıtlı sayıda insan var ve onların da bu tür negatif duygular içinde olmadıklarını biliyorum en azından, bu da daha doğru bir kıstas diye düşünüyorum. ayrıca, sevmek sizin için bu kadar sıkıcıysa -nötr olmak- diye bir şey vardır mesela, hem kendinizi hem de karşınızdakini negatif duygularla yormamış olursunuz, yatırım tavsiyesidir.

ben de guzelligin her sey olmadıgını biliyorum. gercekten bulabileceginiz en az sekilci insanlardan biriyimdir. misal erkekte yakısıklılık kas goz kol bacak kas degil bence. durusu, bakısı, karizması, tarzı, dusunceleri, konusması, oturması, kalkması, kulturu, merhameti, iyi kalbi. yakısıklılık deyince bunlarla olusan genel bir butun anlıyorum ben.

Hayat Kaygilarla Dolu


ama su sıra estetik kaygılara ihtiyacım var. zayıflamak istiyorum. guzellesmek istiyorum. giyinip kusanmak istiyorum.
bir kere de yoluma tas koymak yerine bu kız su sıra sunu yapmak istiyor, destek olalım deseniz.
nerdeeeeeeeeee?
millete fırsatlar diyarı, bize her zaman en zoru. bize her zaman engeller diyarı.

No comments:

Post a Comment